Berlingske Business

Kinesisk vindmølleproducent næsten firedobler resultat

til bm business / BNY f Beijing - Kina
Em produktionshal hos kinesiske vindmølleproducent Goldwind Foto:

Den kinesiske vindmølleproducent Goldwind næsten firedoblede sit resultat i første halvår i forhold til samme periode sidste år.

Nettoresultatet for årets første seks måneder landede på 1,25 mia. yuan, hvilket var en forbedring fra 330,7 mio. yuan i første halvår 2014.

Det skriver Bloomberg News.

Selskabet havde på forhånd udmeldt forventninger om en resultatfremgang i første halvår på 250-300 pct., og den faktiske fremgang ramte dermed nogenlunde i midten af det interval.

CHINA/

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen