Berlingske Business
For abonnenter

Danfoss stormer frem i Kina trods benhård lokal konkurrence

Kim Fausing
Topchef Kim Frausings Danfoss har haft stor fremgang i Kina, men har også travlt med få gjort Danfoss lokal nok til at kunne konkurrere med sine kinesiske rivaler på deres hjemmemarked. PR-foto

Konkurrencen om at levere energiteknologi til Kinas storstilede energiomstilling er hård, især på grund af lokale kinesiske producenter. Nu får Danfoss en hånd af energi- og klimaministeren, der er draget til Kina for at styrke den danske position.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen