Berlingske Business

Jeudan mangler kvadratmeter

30BUENOTER-091909-677.jpg
Foto: Adm. direktør i Jeudan Per Hallgren.

Ulempen ved at have lav tomgang er, at man ikke altid har noget på hylderne til nye kunder.

Den situation er Jeudan havnet i, fremgik det af en kommentar fra adm. direktør Per Hallgren (billedet) i forbindelse med selskabets regnskab for første kvartal, der kom på gaden i sidste uge.

»Vores kundetilgang har startet året på et fornuftigt niveau, og vores udlejningsprocent i København er nu oppe på 99. Det er et resultat af vores insisterende fokus på et højt serviceniveau og fleksible vilkår.«

»Den høje udlejningsprocent medfører desværre også situationer, hvor vi ikke har mulighed for at opfylde potentielle kunders lokalebehov, da vi ikke har tilstrækkelige ledige kvadratmeter,« udtalte han.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen