Berlingske Business

Virksomheder kan spare millioner på telefoni

Danske virksomheder kan spare millioner på telefonregningerne, hvis de havde større overblik over behovet for telefoni.

Det viser en undersøgelse, som analysefirmaet IDC Nordic har lavet og som bygger på interview med 107 danske virksomheder og teleoperatørerne på det danske marked.

Konklusionen er, at virksomhederne kan spare op til halvdelen af telefonregningen ved at samle aftaler om både fastnet og mobiltelefoni hos én operatør. Det er specielt de store virksomheder, som har udstyret mange medarbejdere med en mobiltelefon, der kan spare på telefonudgifterne.

Undersøgelsen nævner flere eksempler på virksomheder, der har sparet på telefonregningen. Blandt dem er el-selskabet NESA, der sparer mere end en million kr. om året ved at samle al telefoni hos et selskab.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen