Berlingske Business

Telia indgår partnerskaber om portal

Teleselskabet Telia vil sidst i januar lancere comhjem.dk, der er målrettet de private kunder med adgang til bredbåndsforbindelser.

Telia har derfor indgået en række vigtige partnerskaber, som blandt andet skal sikre nyheder og information på portalen.

Comhjem.dk er tænkt som en »hjemmets portal«, som med et bredt udbud af tjenester skal tilbyde et særligt univers for de private kunder.

Blandt partnerne er Danmarks Meteorologiske Institut (DMI), der vil levere vejrudsigter, og nyhedsleverandørerne Jyllands-Posten, Berlingske Tidende, B.T., CNN.dk, Ritzaus Medieservice og Bitconomy.

Rejseplanen vil give mulighed for at planlægge rejser, Nykredits boligguide kan bruges til at søge bolig og andet, mens Robinhus er et boligforum, der formidler kontakt mellem køber og sælger. Endelig vil Sundhedsguiden sørge for nyt om sundhed.

»Det er helt afgørende for comhjem.dk, at vi kan præsentere nyheder og information af høj kvalitet. Derfor er vi glade for de vigtige partnerskaber, vi har indgået omkring levering af seriøst indhold til comhjem.dk,« siger Brian Gjerstrup, administrerende direktør i Telia Internet A/S.

Ritzau

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen