Berlingske Business

Tele 2 lader kunder afgøre klagesager

Teleselskabet Tele 2 danner nu et kundepanel, hvor kunder, der er utilfredse med selskabets behandling af deres klager, kan henvende sig. Panelets afgørelser træffes uafhængigt af Tele 2 og offentliggøres på internettet i anonymiseret form.

Tele 2's kundepanel kan træffe afgørelser i sager om eksempelvis telefonregninger eller abonnementsaftaler, og selskabet forpligter sig til at rette sig efter afgørelserne.

- Det er i sidste ende kunderne, som kan fortælle, hvad vi kan gøre bedre. Derfor har vi valgt at etablere et uafhængigt panel, som kan afgøre sager om misforståelser eller uenighed mellem os og kunderne, siger Thomas Nistrup, markedsdirektør i Tele 2.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen