Berlingske Business

Sky-direktør satser på Folketinget

Sky Radios degraderede direktør, Kasper Krüger, forventer folketingsvalg til januar og en plads på Christiansborg for Venstre, som han stiller op for.

Det er på mange måder en lettet Kasper Krüger, der nu må fralægge sig en stor del af ansvaret for Sky Radio. Selv om karrieren som adm. direktør brat er blevet ødelagt, så giver det samtidig plads til den anden store barndomsdrøm i hans liv: Ønsket om at blive politiker, som han har haft lige siden han var 12 år.

Desuden venter han sit tredje barn til januar og planlægger i den forbindelse at gå nogle uger på barselsorlov.

»Jeg føler det som en meget stor hjælp, at direktørstillingen på Sky Radio nu splittes op i to. For det har da været en belastning for privatlivet det sidste års tid, at jeg ikke har haft den nødvendige tid til de små. Så det har ikke været holdbart - hverken for mig eller familielivet,« siger Kasper Krüger, der i følge eget udsagn har arbejdet mellem 60-80 timer om ugen det sidste halvandet år med kun to ugers ferie, hvor han tilmed måtte klare arbejdsopgaver.

»Og al det arbejde har ikke en gang været nok til at håndtere og gå tilstrækkeligt i dybden med alle de opgaver, jeg stod over for,« siger Kasper Krüger, som ser frem til at få Ab Trik til Danmark.

»Derudover kan der komme et folketingsvalg i januar, hvor jeg stiller op. Og hvis jeg både skal have mere tid til familien med et tredje barn og samtidig vælges til Folketinget, så kan man sige sig selv, at det kan ikke lade sig gøre at blive ved som hidtil.«

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen