Berlingske Business

Reklametryksager samles på Nettet

På www.minreklame.dk samles reklametryksager fra hele landet, så forbrugere kan læse ugens tilbud fra det lokale supermarked, selvom de siger Nej Tak til reklamer.

MinReklame.dk overfører de husstandsomdelte reklametryksager til Nettet, hvor de kan læses i elektronisk form. Tjenesten henvender sig til reklamefrie husstande, der egentlig mest siger nej tak til papirsyndfloden i brevsprækken, og ikke så meget til reklamer som sådan.

En af idemændende bag servicen er Niels Grau, og han siger:

»Pointen er, at du ikke skal tilmelde dig servicen, men at den allerede er på internettet. Hvis du vil, kan du også tilmelde dig som bruger, så vil du automatisk få aktuelle tilbud sendt på din e-mail. I løbet af denne uge vil alle reklameaviser ligge på sitet. Vi arbejder også på at få alle de lokale aviser med. Her skal man så kunne gå ind på siden og indtaste sit postnummer for derefter at få de små aviser at se. Forbrugeren skal kunne orienterer sig om alle reklamer på siden.«

Reklamerne på hjemmesiden giver foruden selve læsningen også en anden mulighed, som ikke fås med de trykte reklamer:

»Man kan klikke på varerne, og de vil blive overført til en indkøbsliste. Den kan man så printe ud og give til manden, konen, eller hvem den køber ind i husstanden. Vi vil i løbet af den næste tid også gøre det muligt at sende indkøbslisten over SMS.«

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen