Berlingske Business

På Natbordet

Heidi Schütt Larsen, markedschef hos Dansk Handel & Service

Hvilken bøger læser du for tiden?

»Erling Bjøls »Vor tids kulturhistorie«, som giver en god historisk bund for vores arbejde i DH&S med oplevelsesøkonomien. Bogen blander det kulturelle med det økonomiske på en meget begavet måde. Og så en bog om kattes adfærd af mere praktiske årsager.«Hvilken type bøger læser du?

»Jeg er stort set altædende - science fiction kan give dristige tanker, en krimi kan forføre og en havebog kan være nyttig.«Hvad betyder bøger for dig?

»Skønlitteratur er en god måde at holde et spejl op imod virkeligheden på. Jeg vil hellere læse Scherfigs »Den forsvundne fuldmægtig« igen end tre selvterapi-bøger.«Hvilke forfattere sætter du mest pris på?

»Jeg er meget begejstret for Alberto Moravia, Peter Høeg, Scherfig og Churchill.«Hvilken bog er den bedste, du har læst?

»Bruce Chatwin »I Patagonien« - jeg er i det hele taget vild med rejselitteratur, hvor man kommer langt omkring, mens man sidder i sofaen.«Hvilken bog ville du give som gave?

»Anne Williams »Den klassiske køkkenskole«, en grundbog i råvarer og teknikker, som jeg selv savnede i flere år.«

Af Anne-Marie Gregersen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen