Berlingske Business

Netjubilæum til Ingeniøren

Netjubilæum til Ingeniøren - 1

Netversionen af det hæderkronede ugemagasin fra før flyvemaskinens tid kan i dag fejre ti-års jubilæum.

På det gamle medie - papiret - udkom Ingeniøren for første gang i 1892 og det nuværende ugemagasin er en direkte efterkommer af den gamle svend fra dengang flyvemaskinen stadig hørte til under visioner for fremtiden.

Det er der al mulig grund til at være stolt af på Ingeniøren, der i dag kan sende sit teknologiske nyhedsmagasin på gaden i tre sektioner en gang om ugen og i et imponerende oplag på 68.000 eksemplarer.

I dag gælder lysene i lagkagen på Ingeniørens hjemmeside dog familiens opkomling, den ti-årige netudgave, der gjorde sin entrè som det første danske medie på The World Wide Web 2. december 1994.

Tiårsdagen markerer den populære hjemmeside med en række forbedringer, og nye gaver til læserne. Her skal uden smålig skelen til et konkurrerende website nævnes:

Jubilæumsquizz, nyt design, forbedret RSS-feed, ny klummme fra en af husets websidens pionerer, Kurt Westh Nielsen, der kommenterer og debatterer udviklingen på nettet i en ny blog ( kort for weblog), som læserne selvfølgelig også kan kommentere og uddybe.

Endelig satser fødselsdagsbarnet på bedre dialog med moderorganet, det trykte magasin, der lover at henvise mere tydeligt til den livsduelige fødselar.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen