Berlingske Business

Kunderne kan ikke gennemskue mobilpriserne

De danske mobilkunder fælder en hård dom over branchen. Næsten en fjerdedel af abonnenterne kan ikke gennemskue priserne på mobilmarkedet.

Næsten halvdelen af abonnenterne har ligeledes svært ved at gennemskue taksterne i deres selskab, selv om de danske mobilkunder er meget optaget af at vælge den billigste løsning.

Det viser en måling blandt danske mobilkunder, som analyseinstituttet Zapera har foretaget for Ugebrevet Mandag Morgen.

Topledelserne i Danmarks tre største mobilselskaber er ikke overrasket over undersøgelsen, og der er i branchen en vis erkendelse af, at kommunikationsstrategien er slået fejl.

- Det er som om kvalitet og indhold har været fuldstændig oversete elementer i kampen om markedet, siger koncerndirektør i Orange, Morten Christiansen.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen