Berlingske Business

Jens Gaardbo stopper hos Lundbeck

TV2's tidligere nyhedschef Jens Gaardbo fratræder sin faste stilling som informationsdirektør i medicinalkoncernen Lundbeck fra 1. april, skriver Børsen Online.

Dermed fik han en kort karriere på knapt halvandet år som fastansat i Lundbeck, hvortil han kom i slutningen af 2002.

Jens Gaardbo siger, at bruddet sker uden dramatik, og at han stopper for at følge en gammel drøm om at blive selvstændig.

I sin nye virksomhed fortsætter han dog samarbejdet med Lundbeck, som han just har afsluttet en ny kommunikationsstrategi for. Gaardbo og Lundbeck har lavet forretningsaftaler, der er gældende for 2004 og 2005. Aftalerne går ud på, at Jens Gaardbo skal levere en række kommunikationsydelser for medicinalfirmaet.

Jens Gaardbo var med fra TV2's start i 1988, og var nyhedschef på TV2 siden 1. februar 1997. En post han havde frem til slutningen af 2002, hvor han skiftede til jobbet som informationsdirektør i Lundbeck.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

Gratis breaking news på mobilen

Send BUSINESS BREAK til 1929 og modtag en SMS med en bekræftelse. Det er gratis - tilmelding koster kun almindelig takst. Du kan til hver en tid afmelde tjenesten igen.

Afmeld: sms BUSINESS BREAK STOP til 1929

Tilmeld Afmeld

Business Nyhedsbrev

Få breaking news og det bedste overblik fra Business.dk morgen og eftermiddag - eller modtag hver uge et prioriteret overblik over investorstof, privatøkonomi, ejendomme, digtal, karriere, media og vækst.

Se alle nyhedsbreve
 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Business Events Se alle

Business.dk anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og at målrette annoncer. Denne information deles med tredjepart. Læs mere

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen