Berlingske Business

IO går online

IO Interactive overvejer nu alvorligt at begynde at producere mobilspil til håndholdte computere eller mobiltelefoner. Det afslører Janos Flösser, medstifter og direktør for selskabet.»Vi vil se om der i dag er potentiale i, at producere spil til håndholdte enheder. Det er ikke noget, vi har besluttet endnu, men forretningsplanerne for den slags spil ser i dag langt bedre ud end tidligere,« siger han.

Desuden bryder IO med flere års princip om ikke at lave onlinespil. Computerspil som kan spilles over nettet er ellers blevet en gigantisk succes - baseret på spillet Counter-Strike, men trods den onlinebølge der har præget spilbranchen i flere år, har IO fastholdt at holde sig udenfor dette marked med i sær spillet Hitman.»Hitman 4 (der er på vej, red) vil have funktioner, som betjener sig af nettet, men det bliver ikke et onlinespil. Men næste spiltitel vi producerer, vil blive et onlinespil,« lover Flösser.jse

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen