Berlingske Business

Halo 2 runder fem millioner solgte eksemplarer

Mens spillet Halo 2 sælger med rekordfart, har de tre Halo-titler tilsammen solgt mere end 11 millioner eksemplarer på verdensplan.

Halo 2 er siden lanceringen i november solgt i mere end 5 millioner eksemplarer. Totalt har salget af de tre titler - Halo: Combat Evolved, Halo 2 og Halo for Windows - rundet 11 millioner enheder.

Gamere på Xbox Live er også vilde med Halo 2's Xbox Live features - Xbox Live spillerne har været logget på Halo 2 i samlet set 28 millioner timer, hvilket overstiger alle tidligere rekorder i Xbox Lives historie. Hver især har spillerne på Xbox Live i gennemsnit spillet 91 minutter pr. spillesession - svarende til længden af en spillefilm. Ud af de mere end en million Xbox Live medlemmer på verdensplan har Halo 2 allerede tiltrukket mere end 900.000 unikke brugere.



sbh@berlingske.dk

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen