Berlingske Business

Fra Callcenter til kompetencecenter

I 1980erne slog de første callcentre sig op i USA, som udbydere af telefontjenester, centreret omkring områder som telemarketing og kundeservice ved overflow på virksomhedernes egne linjer. Personalet var ungt, udskifteligt og uuddannet. I dag har callcentrene udviklet sig til »Competence Centre«, der i partnerskab med virksomhederne tilbyder multikanal service med internet, telefon, 3G, automatisk svarservice osv. Der arbejdes med alt fra inkassovirksomhed, forbrugerundersøgelser, statistikker til mersalg. Centrene spiller derfor nu en langt større rolle i styrkelse og vedligeholdelse af virksomhedernes brand og kundeloyalitet, og personalet er derfor professionelt uddannet inden for det område, de sidder på.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen