Berlingske Business

Flere får fordele i Nordea

Nordea udvider konceptet med prutte-forbud. Nu skal ikke blot privatkunder, men også små erhvervskunder belønnes for at samle deres bankforretninger. Særligt tilbud til enkeltmandsvirksomheder.

Nordeas koncept med prutte-forbud i banken til gengæld for lavere priser, hvis man samler sine engagementer i banken, skal nu ikke kun gælde privatkunder.

Til maj sender banken breve rundt til 32.000 kunder, som har en enkeltmandsvirksomhed, om at de fra 1. juli i år også kommer ind under programmet.

Det kommer efter Nordeas beregninger til at koste banken nogle penge, fordi kunderne samlet set vil få lavere priser. Men det skal til gengæld gøre det mere enkelt for kunderne og ikke mindst give bankmedarbejderne mere tid til salg og rådgivning frem for at bruge tid på at prutte med kunderne om prisen.

For at blive fordelskunde skal kunden med enkeltmandsvirksomheden have samlet ind- og udlån for 50.000 kr. og købt mindst tre produkter, enten til virksomheden eller som privatkunde. Har man et samlet engagemenet på mere end 250.000 kr. og købt mindst fem produkter i Nordea, rykker man op i fordel+-kategorien med en tak billigere priser.

De øvrige erhvervskunder kan fortsat handle med banken om de bedst mulige vilkår.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen