Berlingske Business

Den ægte vare på vejen

Spil: »WRC 3«Selv om den kom et stykke tid før jul, bør den årlige version af World Rally Championship 3 lige fiskes op fra søen og have et par ord med på vejen.

er nemlig det officielle, licenserede spil til FIA World Rally Championship og derfor næsten ikke til at komme uden om, hvis man er til rally. WRC-serien vækker fortsat beundring med kørsel i fantastiske landskaber, hvor imponerende realistiske snefnug eller regndråber rammer ruden, mens man snor sig gennem bjergene eller markvejene i bilmodeller, der er identiske med den ægte vare fra World Rally Championship. I årets udgave har detaljerigdommen fået et ekstra nøk op, men det er fortsat et problem, at WRC 3 sætter sig lidt for meget mellem både realisme og spilfantasi uden helt at vælge side. Hvornår har Petter Solberg sidst oplevet at køre i grøften og pludselig sekundet efter være tilbage på vejen, og hvornår har en Peugeot 206 sidst reageret som en hoppebold, når den kører over en stensætning? Man mangler fornemmelsen af bilernes tyngde. Alligevel er WRC 3 det rigtige spil for Rally-romantikere. De ægte biler, de ægte baner og de ægte stjerner inklusive deres historier og løbsresultater. Erik Bork

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen