Berlingske Business

Chefskifte hos Gatetrade

Den tidligere Topnordic-chef Claus Johansen bliver 1. januar ny chef for e-markedspladsen Gatetrade.

Den tidligere Topnordic-chef Claus Johansen bliver 1. januar ny chef for e-markedspladsen Gatetrade.

Johansen, der siden september har haft titel af salgs- og marketingdirektør for Gatetrade, afløser den tidligere Dagrofa-, Berlingske- og FDB-direktør Steen Gede

Gatetrade blev stiftet af Danske Bank, Mærsk Data, Post Danmark og TDC, men fik en meget sej indkøring, og i sommer solgtes virksomheden til forretningsmanden Ib Kunøes Consolidated Holdings.

Gatetrade får for 2004 et underskud på omkring 31 mio. kr., men selskabet ventes at være i plus på 5-6 mio. allerede i 2005.

Det var ikke muligt i går at få Steen Gede til at kommentere sine fremtidsplaner. Hos Gatetrade oplyses det, at den 51-årige har taget et par dages barselsorlov.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen