Berlingske Business

70 millioner til ny massiv EU-debat

Folketinget ønsker i samarbejde med regeringen allerede i år at iværksætte en omfattende EU-informationskampagne med tilførende debatforum over hele landet, skriver Berlingske Tidende i dag.

Ifølge et oplæg til Folketingets Europaudvalg skal danskerne denne gang inddrages i diskussionen om de helt store linjer og visioner for Europas fremtid - herunder hvordan EU skal styres og indrettes, når det om ganske få år udvides fra 15 til 25 medlemslande.

På et møde i Europaudvalget i dag, præsenteres planen for "Fremtidens Europa", der blandt andet lægger op til nye folkehøringer, debat-fora på internettet og nationale tv-høringer.

Til den folkelige EU-debat ventes i 2002 afsat i alt 30 mio. kr. og dernæst 20 mio kr. de følgende to år.

/ritzau/

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen