Berlingske Business

Youtube vil indføre betalt abonnement uden reklamer

BOSNIA-BUSINESS/
Overskrift
Foto:
 

Inden året er omme, kan der være sket store omvæltninger på videodelingshjemmesiden Youtube.

Inden året er omme, kan der være sket store omvæltninger på videodelingshjemmesiden Youtube, der er ejet af Google. Søgemaskinegiganten går nemlig med planer om at indføre en ny reklamefri betalingsversion af den populære videotjeneste. Det skriver Bloomberg News.

Indtægterne fra betalingstjenesten, som sender Google ud i direkte konkurrence med andre streamingtjenester som blandt andet Netflix og HBO, skal delvis gå til dem, der skaber videoerne. Det fremgår af en mail fra Google, som er sendt til de brugere, der deler deres videoer på Youtube, erfarer Bloomberg.0

Planen med det nye reklamefri Youtube er også at give de betalende brugere offline adgang til sidens indhold, men den månedlige pris er dog endnu ikke fastsat, fremgår det af mailen, som Bloomberg også er i besiddelse af.,

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen