Berlingske Business

William Demant lancerer helt nye høreapparater

oticon
Oticon høreapparater. Arkivfoto: Jens Nørgaard Larsen Foto:

William Demant Holding, hvis tal for andet kvartal skuffede en smule i forhold til markedets forventninger, fortæller i regnskabet, at man er på trapperne med lanceringer af en stribe nye produkter.

I starten af september vil produktet Oticon Nera blive sendt på markedet. Der er tale om et midtprisprodukt.

»Med lanceringen af midtprisproduktet Oticon Nera i to prisvarianter primo september vil Oticon imidlertid meget snart kunne tilbyde apparater baseret på Inium-platformen i samlet set fire prispunkter, hvilket indebærer en betydelig styrkelse af Oticons position i midtprismarkedet. Baseret på det genskabte vækstpotentiale i midtprissegmentet er det således vores forventning, at Oticon relativt hurtigt igen vil tage markedsandele i denne del af markedet,« skriver selskabet.

Samme platform vil blive udnyttet til en helt ny linje af pædiatriske produkter.

»Med disse markante produktnyheder vil Oticons produktportefølje igen være blandt markedets absolut stærkeste og mest opdaterede, og vi vil derfor stå særdeles stærkt i den fortsatte kamp om markedsandele,« skriver William Demant Holding.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen