Berlingske Business

Verizon-spekulationer om interesse for AOL

US-ECONOMY-TELECOM-INTERNET
Verizons interesse skulle ifølge Bloomberg primært være rettet mod AOL's reklameteknologi med automatisk køb og salg af reklamer, hvilket kunne blive koblet sammen med fremtidige online videoprodukter. Foto:

Verizons interesse er primært rettet mod AOL's reklameteknologi med automatisk køb og salg af reklamer.

Verizon Communications har angiveligt kontaktet internetselskabet AOL for at indlede drøftelser om muligheden for et potentielt opkøb af selskabet eller indgåelse af et joint venture.

Det oplyser folk med kendskab til forholdet, skriver Bloomberg News.

13BUSAriana-Huffington.jpg

Verizon er på nuværende tidspunkt dog ikke kommet med et formelt forslag til AOL og en aftale er ikke nært forestående, forlyder det fra samme kilder.

Verizons interesse skulle ifølge Bloomberg primært være rettet mod AOL's reklameteknologi med automatisk køb og salg af reklamer, hvilket kunne blive koblet sammen med fremtidige online videoprodukter.

Stan Rapp

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen