Berlingske Business

Twitters kvartalsregnskab slår forventningerne

US-IT-INTERNET-EARNINGS-TWITTER-FILES
Det sociale medie Twitters kvartalsregnskab, som er blevet fremlagt tirsdag aften dansk tid, slår forventningerne. Foto:

Det sociale medie Twitters kvartalsregnskab, som er blevet fremlagt tirsdag aften dansk tid, slår forventningerne.

Selskabet oplyste tirsdag, at der i årets andet kvartal var 304 millioner brugere af sitet, men at stigningen i antallet af nye Twitter-brugere er sket langsommere de seneste måneder end nogensinde før, ligesom selskabets aktier ved fremlæggelsen af regnskabet faldt med syv procent.

Det skriver Reuters.

»Vi forventer ikke at se vedvarende vækst, før vi begynder at ramme massemarkedet,« sagde selskabets finansielle chef Anthony Noto og refererede til antallet af nye brugere.

Ifølge Twitter er selskabets omsætning steget med 61 procent, dog betyder den stærke dollar, at omsætningen er steget med 68 procent.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen