Berlingske Business
For abonnenter

TV-krigen om danskerne optrappes yderligere

Waoos adm. dir. Jørgen Stensgaard og Viasats adm. dir. Kenneth Krabbe
Waoos adm. dir. Jørgen Stensgaard og Viasats adm. dir. Kenneth Krabbe. Waoo og Viasat indgår tættere samarbejde på TV-området som led i, at Waoo fra årsskiftet omlægger sine TV-pakker. Foto:

Waoo, Danmarks fjerdestørste TV-leverandør, indgår tæt samarbejde med Viasat og får som den første fuld adgang til samtlige Viasat-kanaler. Dermed optrappes den TV-krig, som er blevet mere og mere synlig her i løbet af efteråret.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen