Berlingske Business

Tjeep jagter penge fra nye investorer

542938441.jpg
Foto: Iris.

Teleselskabet Tjeep er på jagt efter investorer, der kan skyde penge ind i selskabet, som endnu ikke har et år på bagen.

Det skriver branchemediet IT Watch, der har set et prospekt rettet mod investorer.

- Vi er i gang med en kapitalrejsning, siger Johan Christensen, der er aktionær i Tjeep og står som kontaktperson på prospektet, til IT Watch.

Han vil til gengæld ikke bekræfte, at investorer for 30 mio. kr. kan købe 30 pct. af aktierne af aktierne i Tjeep, hvilket ellers fremgår af prospektet.

Investorerne bliver lovet et afkast på 10 pct. om året på baggrund af en forventning om 100.000 abonnenter ved udgangen af 2017. Desuden har teleselskabet også planer om at kigge mod udlandet.

Tjeep kom på markedet i efteråret 2016, men løb ind i store startvanskeligheder i de første måneder, som det først fik løst i slutningen af sidste år.

Selskabet har slået sig op på at have de laveste priser på markedet, og selskabet har desuden lanceret reklamefinansierede abonnementer, hvor man ved at lytte til reklamer kan få en lavere mobilregning.

Telebranchens tidligere plageånder er tilbage igen

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen