Berlingske Business

Teleselskaber jager børn

Kort nyt: »Hvis teenagerne tidligere var den yngste brugergruppe, er det i stadigt større omfang nu børn.«

Sådan siger Nils Molin, direktør for analysehuset IDC i Sverige, om teleselskabernes jagt på børn som nye mobilkunder. Tele2 har sendt nye skolebørn reklamer med et gratis kontantkort, og alle teleselskaber tilbyder nu familieabonnementer, så man kan ringe gratis til hinanden. Teleanalytiker Tore Aarønæs siger til nyhedstjenesten E24.no, at børn under 12 år kan stå for fem-otte procent af de norske mobilselskabers omsætning på godt 17 milliarder norske kroner. Th.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen