Berlingske Business

Telenor Danmark hyrer ny direktør

MOBILE-WORLD/
Telenor Danmark har ansat Thomas Byrge Sørensen i en nyoprettet stilling som strategi- og transformationsdirektør. Foto:

Telenor Danmark har ansat Thomas Byrge Sørensen i en nyoprettet stilling som strategi- og transformationsdirektør, der skal være med til at arbejde med den transformation af virksomheden, som i øjeblikket er i gang.

Han kommer fra en stilling i konsulentvirksomheden A.T. Kearney og har desuden tidligere arbejdet for Vodafone og Group PLC i England.

Telenor Danmark er blandt andet i gang med at opgradere selskabets it-systemer, hvilket skal gøre forretningen mere enkel og kundefokuseret.

Ud over Thomas Byrge Sørensen har Telenor fastansat Peter Gregersen som kundedirektør. Han har ifølge sin Linkedin-profil haft jobbet siden juni.

ma

- Jeg er meget glad for at kunne sætte mit nye hold med udnævnelsen af Thomas Byrge Sørensen og Peter Gregersen. Det er to vigtige direktørposter, og de kommer sammen til at spille en nøglerolle i den kommercielle transformation af Telenor Danmark, siger Jesper Hansen, administrerende direktør for Telenor Danmark, i en pressemeddelelse.

MYANMAR-TELECOMS/

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen