Berlingske Business

TDC skifter direktører i Telmore og Fullrate

TDC_pix
Der kommer nye folk i spidsen for to af TDC-koncernens lavprisvaremærker, mobilselskabet Telmore og internetudbyderen Fullrate. Foto:

CBB og Bibobs direktør hentes nu ind hos konkurrenten for at sparke mere liv i salget.

Der kommer nye folk i spidsen for to af TDC-koncernens lavprisvaremærker, mobilselskabet Telmore og internetudbyderen Fullrate.

TDC sætter 33-årige Rasmus Busk ind som kommerciel direktør for Telmore. Han har indtil nu været daglig driftsdirektør og partner i Mofibo Books, som det TDC-ejede lavprismobilselskab Onfones direktør, Morten Strunge, ejer. Sideløbende har han været afdelingsdirektør i TDC.

Nu skal han overtage Telmore, hvis direktør gennem mange år, Thomas Wandahl, forleden skiftede til det børsnoterede modehus Smartguy, efter at TDC nu ændrer på Telmores selvstændighed og lægger en stor del af Telmores funktioner ind under selve TDC-hatten.

Hos Fullrate sagde administrerende direktør Peter Mægbæk Madsen op i august for at blive direktør hos TV-udbyderen Viasat. I hans sted indtræder fra årsskiftet den 41-årige Lars Asger Petersen, som nåede en kort til som daglig driftsdirektør hos Computerworld efter at have været i mere end ti år hos Telenor-koncernen, hvor han stod i spidsen for lavprisselskaberne CBB og Bibob.

Fullrate sælger som det eneste lavprisselskab i TDC-koncernen både TV, bredbånd og telefoni.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen