Berlingske Business

TDC får sidsteplads i nyt brancheindeks

aaa
Foto:

. TDC's udbyder af bredbånd, Yousee, placeres på en sidsteplads på både kundetilfredshed og loyalitet. Det viser nyt brancheindeks fra Loyalty Group.

Det skriver Jyllands-Posten Erhverv.

TDC mistede samlet set 38.000 bredbåndskunder i 2017, og på trods af at teleselskabet har arbejdet målrettet med kundetilfredsheden de seneste år, har kundetilfredshedsscoren ikke ændret sig.

- Hos Yousee bestræber vi os hver dag på at være kundernes foretrukne leverandør af tv, bredbånd dog mobil, og derfor er vi selvfølgelig ikke tilfredse med årets resultater i brancheindekset fra Loyalty Group. Vi ligger på samme niveau som sidste år, men det er ikke godt nok, siger Jacob Mortensen, der er bredbåndsdirektør i Yousee, i en skriftlig kommentar til Jyllands-Posten.

Yousee har ligeledes været presset på tv og mobil i 2017.

/ritzau/FINANS

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen