Berlingske Business
For abonnenter

Sony vil hellere tjene penge end at være nummer et

pix-Shigeru Kumekawa
Sonys Europa-direktør, Shigeru Kumekawa, på scenen ved den årlige præsentation i Berlin af Sonys nyeste produkter. »Teknologi er altid vigtigst for Sony. Vi skal udfordre og udvikle,« siger han. Arkivfoto: Sony

Den japanske elektronikgigant er igen begyndt at blive en god forretning, efter at den for tre år siden besluttede at gå efter den højere - og dyrere - ende af elektronikmarkedet. Berlingske mødte Sonys europadirektør, der er tilfreds med resultaterne i Norden.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen