Berlingske Business
For abonnenter

Snart er det fuldtidsarbejde at følge vaskemaskinens og potteplantens råd

pix-Sundhed
Sundhed og velvære er i stort fokus hos teknologiproducenterne, som kobler flere og flere ting på nettet, så de kan aflevere data til en app på mobiltelefonen, der viser os, hvordan vi har det, og hvad vi kan gøre for at få det bedre. Her et vue fra Philips' præsentation på Europas største forbrugerelektronikmesse med digital sutteflaske, luftrenser, analyserende tandbørste og en hårfjerner, som samtidig giver råd om hudpleje. Foto: Thomas Breinstrup

Det vælter ind med råd og vejledning på smartphonen, efter at køkkengrej, vaskemaskinen, ovnen og urtehaven er kommet på nettet, mens skridttælleren opildner til at fortsætte mod næste dagsrekord. Men bare rolig: Meget mere er på vej!

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen