Berlingske Business
For abonnenter

Sådan opstod TV-pakkerne: Betal mere for at få mindre

pix-Kabel-TV
Et vue på TV-skærmen anno 1997. Allerede dengang havde det daværende Tele Danmark knap 60 procent af alle kabel-TV-kunder i Danmark. Arkivfoto: Bjørn Kähler, Scanpix Foto:

Mange danskere afskyr at betale for TV-kanaler, som de ikke ser, men som er med i den TV-pakke, de har valgt. Det hele startede med, at antennen ikke kunne blive høj nok. Berlingske har fået hjælp til kortlægningen af TV-pakkens historie af en af dem, der var med det meste af vejen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen