Berlingske Business
For abonnenter

Nordea-topchefens kulturkamp: Vi skal være helt anderledes, hvis vi skal vinde digitalt

30BUSCasper-von-Koskull-Nor.jpg
Nordea-topchef Casper von Koskull har blikket stift rettet mod mobilen: Alt, hvad banken udvikler til kunderne, skal kunne fungere på en mobiltelefon. Så kan det efterfølgende bredes ud på andre platforme. Foto: Mads Joakim Rimer Rasmussen

Casper von Koskull har også andet end massefyringer i Nordens største bank at tænke på. Nordea-topchefen er sikker på, at fremtidens sejrherre i det teknologiske kapløb er den, som vender hele virksomhedens tankegang.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen