Berlingske Business

Netflix i forhandlinger med mobiloperatør om streamingservice

NETFLIX-RESULTS/
Foto: Mike Blake Foto:

Netflix er i forhandlinger med mobiloperatører for at introducere servicen 'pay as you go'.

Dette vil gøre det muligt for brugere gennem mobilenheder kun at betale for individuel streaming frem for det nuværende abonnementssystem.

Det skriver The Telegraph.

Storbritannien tyder på at blive forsøgskanin for 'pay as you go'. Landets største mobiloperatør, EE, er efter sigende i forhandlinger med Netflix. EE samarbejder allerede med Apple Music, og ledelsen er ivrig efter at inkludere flere medieservices i selskabets mobilpakker.

pix-Geoblokering

'Pay as you go' vil åbne op for helt nye indtjeningsmuligheder for Netflix. Som mobilskærme og mobilforbindelser udvikler sig og forbedres, vokser antallet af seere gennem mobilenheder markant.

Desuden kan servicen målrettes seere, der ikke ønsker et fuldt abonnement, men kun er interesserede i udvalgte serier og udsendelser.

Billede

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen