Berlingske Business
For abonnenter

Kæmpe dyk i salget af fladskærme - priskrig på dyre skærme på vej

pix-Fladskærme
De glasklare OLED-skærme er ikke alene tynde, de kan også bøjes, og når de så sættes sammen, kan de danne en gigantisk labyrint, sådan som LG Electronics viser det på verdens største forbrugerelektronikmesse, CES, i Las Vegas i denne uge. LG forventer stort prisfald på OLED-skærme i 2018. Foto: Thomas Breinstrup

Danskerne købte langt færre fladskærms-TV i 2017. Til gengæld valgte mange at bruge flere penge på en dyr OLED-skærm, og nu er en priskrig på vej.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen