Berlingske Business
For abonnenter

Jimmy Maymann: Det nytter ikke at ville holde fremskridtet tilbage

22BUSJIMMY-MAYMANN-124338.jpg
Selv om der ikke er den store forretningsmæssige anledning, tager? Jimmy Maymann gerne turen over Atlanten for f.eks. at mødes med unge studerende på Aarhus Universitet: »Jeg er dansk og synes, det er vigtigt at fokusere på den talentmasse, vi har i Danmark – og så er jeg også selv nødt til at lægge vejen forbi en gang imellem«. Foto: Casper Stærmose, Aarhus Symposium

Han siger selv, at han ikke er kreativ i klassisk forstand – men Jimmy Maymann har knækket koden til at tjene penge på digitalt indhold. Han har skabt og solgt flere virksomheder og er en af de højest placerede danskere i internationalt erhvervsliv.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen