Berlingske Business

IT-Universitetet får prorektor

pix-Jens Christian Godskesen
Jens Christian Godskesen bliver ny prorektor på IT-Universitetet på Amager. Foto: IT-Universitetet

Direktionen udvides, så den er klar til ny strategi.

IT-Universitetet i København udvider nu sin ledelse og ansætter Jens Christian Godskesen som prorektor.

Han kommer fra en stilling som institutleder på universitetet, der ligger på Amager, og han tiltræder den nyoprettede stilling 1. juni 2016.

»Direktionsudvidelsen fra to til tre personer kommer på et godt tidspunkt, idet vi skal til at realisere universitetets nye vision om at udvikle og dele viden, der er dyb og fører til banebrydende teknologier og tjenester til gavn for menneskeheden,« siger rektor Mads Tofte om baggrunden.

20BUSUS-ENTREPRENEURS--DEVE.jpg

Han og universitetsdirektør Georg Dam Steffensen udgør lige nu IT-Universitetets direktion.

IT-Universitetet har 1.915 fuldtidsstuderende og startede som IT-Højskolen i 1999, inden det ved ændringen af universitetsloven blev ophøjet som landets yngste universitet. Det er i Ørestaden nabo til blandt andre Danmarks Radio.

it folk

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen