Berlingske Business

Hellere mindre mad end mindre TV

Kort nyt: Hellere skære ned på restaurantbesøg og ferier end undvære bredbånd, mobiltelefon og betalings-TV.

Det er briternes holdning til krisen, viser en undersøgelse fra Storbritanniens svar på IT- og Telestyrelsen, Ofcom. Briterne indgår oftere langtidskontrakter mod at betale mindre og får samlerabat ved at få TV, telefoni og bredbånd fra samme leverandør. 46 procent af alle kunder købte i første kvartal af 2009 to eller flere tjenester fra samme selskab mod 39 procent sidste år. 70 procent af mobilbrugerne vil hellere beholde den nuværende telefon end få en ny, hvis de derved kan spare penge.

70 procent har nu bredbånd mod 58 procent sidste år, og en af ti husstande har adgang til mobilt bredbånd. Th.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen