Berlingske Business

Forhåndsordrer på Apples nye iPhone slår rekorder hos T-Mobile

US-IT-APPLE-NEWS-FEED-INTERNET-COMPUTERS-TELECOM
The Apple logo is seen on the outside of Bill Graham Civic Auditorium before the start of an event in San Francisco, California on September 7, 2016. Apple on Wednesday is expected to introduce a new iPhone and perhaps a second-generation smartwatch as it polishes its lineup of devices to shine during the year-end shopping season. The rumor mill has been grinding away with talk of iPhone 7 models that will boast faster chips, more sophisticated cameras, and improved software while doing away with jacks for plugging in wired headphones. / AFP PHOTO / Josh Edelson Foto:

I de første fire dage er mængden af forhåndsordrerne på Apples nyeste smartphone, iPhone 7, allerede den største i T-Moblies historie.

Det skriver T-Mobiles topchef, John Legere, på Twitter ifølge Bloomberg News.

Ifølge den administrerende direktør er antallet af forhåndsordrer næsten fire gange større, end tilfældet var for iPhone 6.

SPOTIFY-FUTURE/

Apple-aktien stiger 1,4 pct. i det amerikanske formarked.

pix-Magdalena Andersson

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen