Berlingske Business
For abonnenter

Facebook og Apple uenige om at lukke virkeligheden ude

pix-Augmented reality
Kombinationen af det, som man faktisk ser, og et digitalt lag, som man kan bevæge sig rundt i og arbejde med ting i, kaldes for »augmented reality« eller den udvidede virkelighed. Så kan man f.eks. bevæge sig rundt om og ind i et hjerte og forberede sig på et kirurgisk indgreb. Arkivfoto: Andrzej Grygiel, EPA/Scanpix Foto:

Facebook-topchef går efter en milliard VR-brugere. Apples topchef vil have virkeligheden med, så ingen bliver isoleret.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen