Berlingske Business

Facebook: Chefen kigger med - og fyrer løs

Facebook: Chefen kigger med - og fyrer løs - 7
Foto:

IT- og ledereksperter har allerede advaret kraftigt om brugen af Facebook i arbejdstiden. Her er fem eksempler på, hvordan folk er blevet fyret på grund af Facebook.

5. Fyret direkte på Facebook
Denne historie kører i øjeblikket på internettet, hvor en ung piges statusopdatering og hendes chefs nedenstående kommentar har skabt grin hos mange.

Hendes kommentar er følgende ”Åh min gud!! Min chef er en total pervers stodder, der tvinger mig til at lave skidedumme ting bare for at pisse mig af!!! Stodder!”.

Nedenfor skriver chefen lakonisk, at hun formentlig har glemt at knytte ham til denne kommentar, og forklarer, at det hun kalder for ”skidedumme ting” rent faktisk er hendes job. Derefter fyrer han hende, og skriver til sidst: "Ja, jeg mener det alvorligt."

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen