Berlingske Business

Få styr på din backup

Hver femte lille virksomheder tager aldrig eller kun en gang årligt backup af forretningsdata, viser ny analyse. Læs hvordan du får styr på din backup.

Hvilken backup-model skal jeg vælge?

For mange små virksomheder kan det være en besværlig opgave at skulle tænke på backup hver eneste dag, og ifølge it-sikkerheds-konsulent hos ITEK/DI Henning Mortensen kan man ofte med fordel overveje at tale med en leverandør, som kan klare hele opgaven over internettet.

- Det er muligt at få ganske fornuftige typer internetbaserede backup-løsninger. Her skal man naturligvis passe på med blot at søge på nettet og finde en ukendt leverandør og hælde alle sine data i hænderne på dem. Det handler om at spørge forskellige leverandører ud om, hvilke løsninger og services de har – og sikre sig i kontrakten, at data er beskyttet fornuftigt, lyder det fra Henning Mortensen.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen