Berlingske Business
For abonnenter

Efterårets TV- og radiokrig breder sig

pix-Efterår
Kampen om danske radio- og TV-kunder fortsætter med uformindsket styrke hen over efteråret, hvor ekstragoder skal holde på TV-kunderne, mens nye, landsdækkende radiokanaler går i luften 1. oktober. Fotos: Canal Digital, Scanpix og Thomas Breinstrup

Kampen om at holde på kunderne får TV-leverandørerne til at diske op med masser af nyskabelser - men også højere priser. Om få dage får danskerne også nye, landsdækkende radiokanaler.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen