Berlingske Business

Dimsemesse i høj opløsning

US-IT-COMPUTER-TELECOM-INTERNET-ELECTRONICS-CES
Foto:

2013 bliver kæmpemobilernes, superfjernsynenens og de trykfølsomme ultrabooks år – men 3D var der ikke meget af, da elektronikkens største virksomheder gik catwalk på Consumer Electronics Show i Las Vegas i denne uge.

Der er grøde i elektronikbranchen. Efter flere år med et hæsblæsende tempo, en konstant strøm af små revolutioner og helt nye forretningsområder, ser branchen nu ud til at tage en puster, hvor man i stedet koncentrerer sig om at forbedre og optimere eksisterende produkter – og ikke mindst, at få dem til at spille bedre sammen.

Sådan lyder en af de tanker, man står tilbage med efter årets Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas, Nevada, der hvert år i januar markerer starten på en ny cyklus af torden og lynild i den digitale verden.

CES har særligt fokus på produkter, der lander på det store nordamerikanske marked – og derfor er det også her, mange supersællerter er blevet lanceret gennem tiderne.

Se en billedserie fra CES her.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen