Berlingske Business

Danske Lemonsqueeze solgt til amerikansk virksomhed

Mik S.
Mik Strøyberg driver Lemonsqueeze i New York Foto:

Den New York-baserede danske virksomhed Lemonsqueeze, som hjælper europæiske virksomheder til USA, er blevet solgt til den amerikanske virksomhed Knotel.

Lemonsqueeze blev stiftet i 2013 af danske Mik Strøyberg med det formål at hjælpe virksomheder med at skabe vækst og etablere sig på den vestlige side af Atlanten.

Det skriver dagbladet Børsen.

Joe and the Juice i Sværtegade.

Nu melder virksomheden sig under amerikanske Knotels faner. Knotel specialiserer sig i at hjælpe nye virksomheder med at udvide fysisk.

»Det er etablerede erhvervsmænd, som forstår, hvordan man skaber vækst. Jeg kommer til at lære enormt meget af denne rejse,« siger Mik Strøyberg til Børsen.

Lemonsqueeze har indtil videre hjulpet omkring 55 virksomheder til USA, heriblandt danske Joe and the Juice. Virksomheden vil i fremtiden hedde Lemonsqueeze by Knotel, og Mik Strøyberg fortsætter som direktør, skriver Børsen.

B&O-chef kan ikke udelukke afskedigelser B&O/CEO: Nyt smart-tv s

 

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Danske pensionsselskaber kan lige nu fortælle om afkast, der ligger og svinger i størrelsesordenen 0-3 pct. Det er langt fra sidste års to-cifrede gevinster, men der er en gode forklaringer på, at afk...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen