Berlingske Business
For abonnenter

Dansk spilfirma skal gøre Tintins eventyr til mobilspil

pix-Tintin
Tintin og hans trofaste hund, Terry, skal ud på mobileventyr fra 2019, og det sørger Henrik Nielsen, administrerende direktør i det danske spilfirma Hugo Games, for. Fotos: EPA/Hergé/Scanpix og Anne Bæk

Hugo Games, som står bag den ikoniske skærmtrold, skal omsætte Tintins eventyr til mobilspil. Samtidig er Hugo Games klar med sin hidtil største spillancering bestående af hele fire nye spil i 2018.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen