Berlingske Business

Comendo fastansætter CEO og vælger ny CFO

Som et led i en tre-årig plan har IT-virksomheden Comendo sat navne på den kommende ledelse.

Comendo har i forbindelse med en 3-årig strategi for 2014-16 valgt at fastansætte Troels Lind som administrerende direktør, mens Thomas Bøgelund er valgt til stillingen som ny finansdirektør.

Det oplyser Comendo torsdag eftermiddag i en fondsbørsmeddelelse.

Troels Lind har siddet som konstitueret administrerende direktør siden august 2013.

- Bestyrelsen har dags dato indgået aftale med Troels Lind om tiltrædelse som CEO. Troels Lind har arbejdet med udvikling af nye forretningsmuligheder indenfor IT-Sikkerhed igennem de sidste 12 år, heraf de sidste seks år indenfor Cloud IT-Sikkerhed, som Business Director for Comendo Security. Troels Lind har derfor et indgående kendskab til teknologi, markedet og til Comendo, hvilket bestyrelsen ser som en stor fordel, skriver Comendo.

Comendo har derudover valgt Thomas Bøgelund til positionen som finansdirektør. Thomas Bøgelund kommer fra en stilling som Group Financial Controller i Falck og tiltræder per 1. februar 2014.

Dertil har bestyrelsen og direktion i Comendo foretaget en grundig analyse af virksomheden og dens potentiale. På baggrund af denne er de kommende tre år fastlagt, hvor Comendo vil være moderselskab for tre fokuserede forretningsenheder indenfor it-sikkerhed, fremgår det af meddelelsen.


Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen