Berlingske Business

Cbrain skal levere løsning til Skat om refusion af udbytteskat

Billede
Softwarevirksomheden Cbrain har indgået en aftale med Skat omkring leverance af løsning til refusion af udbytteskat, oplyser det København-baserede selskab torsdag morgen i en meddelelse til fondsbørsen. (Foto: ERIK REFNER/Scanpix 2015) Foto:

Softwarevirksomheden Cbrain har indgået en aftale med Skat omkring leverance af løsning til refusion af udbytteskat, oplyser det København-baserede selskab torsdag morgen i en meddelelse til fondsbørsen.

Løsningen bliver ifølge Cbrain baseret på selskabets F2 sagsbehandling- og processtyring, og løsningen skal understøtte hele processen fra selvbetjening til kontrol og anvisning af udbetalinger.

»Cbrain har opnået en solid succes med F2-produktet i ministerierne, hvor cirka halvdelen af de ministerielle departementer i dag anvender F2,« siger Per Tejs Knudsen, der er administrerende direktør i Cbrain, i meddelelsen.

Danks Industri

Som led i selskabets vækstplan, og med afsæt i referencepositionen i departementerne, søger Cbrain nu at udbrede F2 i styrelser og institutioner.

»Det underbygger Cbrains vækstplan, at Skat nu vælger F2 som grundlag for en løsning til refusion af udbytteskat,« lyder det fra Per Tejs Knudsen.

Skandaleramt it-system skyder gælden til Skat til vejrs

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen