Berlingske Business

Capgemini får ny dansk topchef

Konsulenthuset henter ny administrerende direktør internt.

Konsulenthuset Capgemini har udpeget den 41-årige Pia Rybenfeldt til ny administrerende direktør for sit selskab i Danmark.

Hun afløser Kjell Ulmfeldt, 60 år, der med udgangen af februar træder af. Pia Rybenfeldt er uddannet cand. scient. adm. fra RUC i Roskilde og har 12 års erfaring i IT-branchen, hvor hun begyndte som konsulent og projektleder. De seneste fem år har hun været direktør for forretningsudvikling i Capgemini Danmark med fokus på den offentlige sektor.

Capgemini har i Danmark 400 medarbejdere og omsatte i 2007 for 547 millioner kroner. På verdensplan er der 88.000 ansatte.

Pia Rybenfeldt er gift med Kim Pedersen, administrerende direktør og partner i managementkonsulentfirmaet DIOS Consulting samt lektor på Handelshøjskolen i København (CBS). De har tre drenge på 11, 18 og 21 år.

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

De første kvartalsregnskaber, primært fra USA, der tegner en fortsættelse af billedet for 2017-billedet, både når det handler om teknologiorienterede forbrugsselskaber som Netflix og traditionelle sel...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen