Berlingske Business

Bettingfirma vil fortsat pryde trøjerne hos Agger & Co.

superliga-fodbold.-broendby-if - torsdag
Brøndby oplyste torsdag i en pressemeddelelse, at Bet25 har intentioner om at udnytte en option på forlængelse af samarbejdet. Bet25 vil, såfremt intentionen om at forlænge samarbejdet med Brøndby holder, pryde klubbens trøje med firmaets logo i to sæsoner frem.

Bettingfirmaet Bet25 har siden sommeren 2014 været hovedsponsor i Brøndby, og det samarbejde er forløbet så godt, at aftalen efter al sandsynlighed bliver forlænget.

Brøndby oplyser i en pressemeddelelse, at Bet25 har intentioner om at udnytte en option på forlængelse af samarbejdet.

»I forlængelse af selskabsmeddelelse 15/2014 har Bet25 meddelt Brøndby IF, at de har intention om at udnytte deres mulighed for at forlænge hovedsponsoraftalen, så den løber til den 30. juni 2017. Bet25 og Brøndby IF har aftalt, at en endelig aftale skal være færdigforhandlet senest onsdag den 14. januar 2015,« siger Brøndby-direktør Jesper Jørgensen.

Før Bet25 kom til, havde Brøndby stået uden hovedsponsor i tre og et halvt år, efter den tidligere storsponsor Jesper 'Kasi' Nielsen trak sig.

Det fremgår ikke, hvor mange penge Bet25 smider i Brøndby for fortsat at være hovedsponsor i klubben.

Kære læser

Berlingske har skiftet det system, vi bruger til at håndtere kommentarer til de enkelte artikler. Det betyder, at tidligere kommentarer nu er slettet. For fremtiden kan artikler kun kommenteres og debateres med et log ind til Facebook.

Med venlig hilsen

Redaktionen

Forsiden lige nu

Til forsiden

Business anbefaler

 

Business i billeder

Se alle

BrandView Hvad er Brandview?

BrandView er en service fra Berlingske Media, hvor virksomheder har mulighed for at kommunikere deres specialviden direkte til brugere og læsere af Berlingske.
Dette kan gøres på print i Berlingske og Berlingske Business, eller online på b.dk og business.dk.

Ønsker du at vide mere om BrandView, bedes du kontakte content marketing afdelingen Public Impact via e-mail: info@publicimpact.dk.

Annonce

Venezuela har verdens største oliereserver – og en årlig inflation på 100.000 pct. Hvad er det lige, der sker?For en dansk investor var Venezuela frem til for få år siden interessant, fordi ØK havde s...

Kære læser. Velkommen til business.dk.

Vi kan se, at du har installeret en adblocker, så vi ikke kan vise dig annoncer. Det er vi kede af, fordi indtægter fra annoncer er en helt afgørende årsag til, at vi dagligt kan tilbyde dig journalistik af høj kvalitet.

Vi håber derfor, at du i din adblocker vil tillade visning af annoncer fra business.dk Det er nemt og tager kun et øjeblik: Se hvordan du gør her.

Med venlig hilsen
Berlingske Business

Tilbage til artiklen